Představujeme vám CRS alias Central Retail System. Řešení, které vám usnadní každodenní pracovní život. Vždy budete vědět, co se ve vaší obchodní síti děje. Zapomeňte na excelovské tabulky. Přejděte na provozní řízení společnosti nové generace. Dokonalá kontrola i řízení na jednom místě.
Každý úkol nebo jeho část je přiřazena zodpovědné osobě nebo týmu lidí s jasným cílem. Tento systém umožňuje jasné vyhodnocení a kontrolní mechanismy bez kompromisů napříč všemi odděleními vaší obchodní sítě. Od HR až po jednotlivé provozy.
Nesplněný úkol se s CRS stává minulostí. Přesně definovaná workflow úkolů i provozních procesů jsou neustále kontrolována a vyhodnocována. Každý si vybere, co mu víc sedne, jestli na základě automatizace nebo přidělením příslušné osobě. Strukturu úkolů můžete libovolně upravit potřebám jednotlivých oddělení a vnitrofiremních procesů.
Kolik kliknutí je potřeba, abyste zjistili stav zadaných úkolů v celé vaší obchodní síti? Přesně 2! Hlavní priorita při návrhu CRS byla pohodlnost používání . I proto je naše řešení plně responzivní pro všechna zařízení. S CRS proto neřešíte, kde jste a jaké zařízení máte po ruce.
CRS není jen nástroj pro obchodní manažery. Skvěle zapadne i mezi personalisty, lidi v terénu nebo oblastní manažery. Protože všem pomůže zjednodušit přehled o své práci, kontrolu jednotlivých úkolů nebo dobu strávenou na cestách.
Neexistuje nic jako přednastavená agenda. Každá společnost je živý organismus a potřebuje mít agendu nastavenou na míru svým vlastním potřebám. A s tímto cílem je náš CRS systém i navržen a postaven.
Automatizace vám šetří čas i peníze. A této síly využívá CRS na 100 %. Je navrženo pro přímé napojení na HR systém, díky čemuž automaticky aktualizuje všechny informace o zaměstnancích nebo nahrává nové pracovníky. Dokonce automaticky reaguje na plnění úkolů, hodnotí kvalitu jejich plnění a zadává navazující úkoly na zodpovědné zaměstnance.
Řešení CRS vám dává dokonalý vhled do všech provozních procesů vaší obchodní sítě a současně hlídá nebo dokonce automaticky řídí zadané úkoly, jejich plnění a reporting všech důležitých informací z provozu i stavu.
Odteď už si vaši zaměstnanci nebudou vymýšlet výmluvy proč něco nestihli. CRS nabízí docházkový systém s podporou GPS trackování mobilních telefonů. Nyní už se nemusíte ptát, kdy kdo kde byl. CRS vám to poví. Na základě GPS souřadnic mobilního telefonu určí, zda se váš zaměstnanec opravdu nacházel na dané prodejně či nikoliv. Umí zaznamenat přesný čas příchodu i odchodu, a dokonce i aktivitu pracovníka.
Abyste mohli správně řídit a kontrolovat všechny zadané úkoly, je kompletní reporting naprosto nezbytný. Zároveň vám dodává i přehled o výkonnosti vaší prodejní sítě a jednotlivých členů týmu. Za pár vteřin se dozvíte vše potřebné od plnění stanovených úkolů až po prodejní statistiky vašich prodejen. Jste zvyklí na POWER BI? Není nic jednoduššího, než jej integrovat do prostředí CRS. Tímto spojením dostáváte komplexní nástroj k řízení i kontrole v jediném řešení.
Central Retail System umožňuje napojení vaší intranetové sítě do aplikace. Pod jedním tlačítkem tak budete mít napojení na váš vlastní intranet, kde jsou uloženy všechny citlivé informace a důležité dokumenty jako jsou smlouvy, přehledy plateb apod.
Systému řízení úkolů nemusíte přizpůsobovat vlastní procesy, právě naopak, všechny procesy a úkoly si přizpůsobíte na míru vlastním potřebám. CRS vám současně umožní dokonalý přehled o opravách i stavu jejich plnění s rozpadem od souboru prodejen až po konkrétní prodejnu, která vás zajímá.
Kontrola plnění úkolů nebyla nikdy jednodušší
Protože v CRS vidíte všechny činnosti rozepsané do detailu, máte absolutní kontrolu nad vším, co se ve vaší prodejní síti děje. Systém umožňuje úplné přizpůsobení úkolů a procesních záležitostí bez zásahu vývojáře. To vám umožňuje nastavit si veškeré parametry zadaných úkolů a automatických reakcí na jejich splnění téměř k dokonalosti.
Aby vám i vašim zaměstnancům nic neuniklo, CRS umožňuje odesílání notifikací přes tři různé kanály – standardní email, push notifikace na aplikaci a „zvoneček“ přímo v aplikaci.
Žádný problém nezůstane nevyřešen
Díky systému hlášení závad budete o každé z nich okamžitě vědět a můžete začít ihned poruchu řešit. A to je obrovsky důležité. CRS vám umožní detailní kontrolu vašich prodejen a pomůže tak zajistit bezproblémový provoz. Už nemusíte řešit otázky typu „kdo je za co zodpovědný“. Nyní už přesně každý ví, jakou prioritu má svěřený úkol, kdo je zodpovědná osoba a jaký je přesný scénář řešení problému.
Celá prodejní síť v jedné aplikaci
Nikdy nebudou dvě prodejny naprosto stejné. Ale jednotnost a souhra vašeho konceptu musí fungovat na 100 %. K tomu slouží sekce PRODEJNY, kterou ocení hlavně vaši manažeři. Jednoduše si nastaví oblast vlastních prodejen a budou mít k dispozici okamžitý přehled o statistice prodejů, nutností oprav nebo dodržování stanovených plánů.
Přes 30 let zkušeností na trhu
Již 30 let se orientujeme na retail a jeho specifika, která činí každého našeho klienta originálním. Mnozí naši zákazníci jsou s námi víc než 20 let, což jistě o naši práci hodně vypovídá.
Řešení speciálně pro Váš obor
Propojujeme světy
Ať už jsou Vaši zákazníci zvyklí nakupovat v tradičních kamenných prodejnách nebo on-line na e-shopu, díky našim řešením jim nabídneme veškeré výhody napříč prodejními kanály, což se odrazí v jejich loajalitě a Vašich tržbách.
V jednoduchosti je síla
CRS je navrženo tak, aby jej mohli obsluhovat všichni ve firmě. Od manažerů až po obsluhu provozoven. Na pár kliknutí všichni vidí úkoly, které mají splnit nebo problémy, které je potřeba v prodejní síti vyřešit.