POS NG je moderní pokladní systém, který se přizpůsobí potřebám a požadavkům Vašeho podnikání. Díky využití moderních technologií nezáleží na velikosti Vaší prodejní sítě, jednoduše jej můžete využívat od nejmenších až po velké sítě prodejen. Navíc je pokladní systém POS NG postavený na jednoduchosti ovládání a chytrém navádění obsluhy.
Díky tomu bude Vaše obsluha vždy vědět, co nabídnout nebo doporučit, aby byli zákazníci ještě spokojenější. Samozřejmostí je pokročilá integrace „Anti-Fraud“ řešení i dokonalého přehledu a statistik ohledně výkonnosti Vašich prodejen. Ještě přemýšlíte jestli je POS NG to pravé řešení? Čtěte dále…
POS NG Vám umožňuje fulltextové vyhledávání mezi 100 000 položkami do 1 sekundy
Bezproblémové kombinování a rekalkulování vybraných položek při 100 různých promo akcích do 50 ms
Uzávěrka prodejny už nebude zdržovat Vaši obsluhu. Kompletní uzávěrku budete mít s POS NG hotovou do 10 sekund
POS NG je vytvořeno s důrazem na ergonometrii ovládání. Proto zaškolení týmu nezabere více než 30 minut
Replikace dat z centrály Vám nezabere déle než 5 minut. A v opačném směru přenosu ještě rychleji. Přenos z POS do centrály zvládne do 0,5 sekund
Flexibilní řešení, které se přizpůsobí aktuální situaci je důležité, proto pokladnu s POS NG připravíte do 15 minut
Co to znamená? Jednoduše, že potřebná data připravíte do 30 minut s následnou instalací do 1 minuty
Chcete přehledy a hned? S POS NG nejste omezeni na konkrétní zařízení. Díky Cloudu, máte přehled jednoduše odkudkoliv kdekoliv
Využijte všech benefitů POS NG
Dokonalá nabídka na míru? Kdo by si přál víc? POS NG Vám vždy poradí, co zákazníkovi nabídnout. Čerpáním dat ze zákaznických programů nebo aktuálních promo akcí napomáhá být Vaší obsluze blíž Vašim zákazníkům. Navíc můžete POS NG použít na kiosku, tabletu či jiném zařízení, které pomůže urychlit, zpříjemnit anebo upřesnit výběr zákazníka.
Práci s POS NG zvládne každý
Vneste do prodeje soutěživost a cíl
Jak jsou na tom s výkoností Vaši prodavači nebo jednotlivé prodejny? Vše se dozvíte jednoduchou a hlavně přehlednou formou, která Vás i vaše zaměstnance bude bavit. Ale současně bude plnit mnohem důležitější úkol – všichni si jednoduše mohou ověřit, jak jsou na tom s plněním daných cílů v reálném čase.
Nenechte si ujet vlak a staňte se jedničkou v prozákaznickém přístupu díky POS NG!
Nabídněte akci přesně na míru vybranému sortimentu zákazníka. Kombinace, přepočty vše do 50 ms
Rychlé ovládání, intuitivní ovládání, našeptávače akcí nebo cloud ready technologie... to je POS NG
Máte malou, střední nebo opravdu velkou síť prodejen? POS NG spolehlivě pracuje na 2 ale i 10 000 zařízeních
Náš systém jsme vyvinuli s ohledem na jednoduchost ovládání a provedením obsluhy nákupem i doporučením
Přes 30 let zkušeností na trhu
Řešení speciálně pro Váš obor
Náš zkušený seniorní tým konzultantů Vám navrhne optimální pokladní systém na míru, ať už jste z oblasti módy, elektra, tabáku, hraček či fast foodu.
Propojujeme světy
Ať už jsou Vaši zákazníci zvyklí nakupovat v tradičních kamenných prodejnách nebo on-line na e-shopu, díky našim řešením jim nabídneme veškeré výhody napříč prodejními kanály, což se odrazí v jejich loajalitě a Vašich tržbách.
Udáváme trend v pokladních systémech
Naše pokladny byly vždy navrhovány tak, aby měly nadčasový design, byly intuitivní a bohaté na funkcionalitu. A toho se držíme.
Ano, určitě. Řešení je navrženo pro střední a větší retailové sítě, zajišťuje jejich přehlednou centrální správu a dokonalý přehled o každé pokladně v síti.
Ano, díky tzv. ERP konektoru, který obsahuje API, lze pokladny POS NG napojit na jakýkoliv ERP systém (např. SAP, Business Central (dříve Navision), Helios, atd).
Ano, data budou migrována zcela bezpečně, o žádné nepřijdete, ale naopak můžete tuto příležitost využít k jejich „pročištění“ a archivaci starších dat.
Implementace POS NG je projektovou záležitostí, jejíž délka se odvíjí jak od rozsahu zákaznických úprav (customizace), tak od složitosti interface na centrální ERP. Obecně implementace středně velké sítě trvá 3 - 6 měsíců.
Vzhledem k jednoduchosti obsluhy a intuitivnosti řešení není nutná velká časová investice, personál obvykle zvládne pokladnu obsloužit po velmi krátkém zaškolení (které netrvá déle než 30 minut) . Navíc je k dispozici i tréninkový mód, kdy obsluha může prodávat tzv. „nanečisto“, zkušební prodeje nemají vliv na tržby.
Ano, díky NG portálu, který je součástí celého řešení, budete mít on-line informace o tom, jak se Vašim prodejnám daří a jak si vede Váš personál. NG portál obsahuje sadu připravených reportů, kterou lze dále rozšiřovat a díky nástroji Microsoft Power BI jsou výstupy velmi přehledně vizualizovány.
Ano, součástí POS NG je celá agenda nejen pro správu filiálek, uživatelů, hesel a oprávnění ale i přehled HW konfigurace pokladen vč. periférií na filiálkách.
Ano, standardně řešíme u našich klientů integraci s e-shopem tak, aby si zákazníci mohli vyzvedávat svoje e-shopové objednávky na kamenných prodejnách a zároveň umíme nabídnout i věrnostní systém, který poskytne Vašim zákazníkům stejné výhody na e-shopu i v prodejně. Ve svém zákaznickém účtu pak mají uloženy nejen všechny doklady z nákupů ale i bonusové a dárkové šeky, poukazy na slevy, které pak můžou při nákupu na e-shopu nebo v prodejně uplatnit.
Cena POS NG se odvíjí od počtu pokladen, je licencováno per pokladna, přičemž je možná jak varianta nákupu, tak pronájmu licencí. Cena je vždy zpracovávána individuálně, s ohledem na specifika potenciálního klienta.
Pro zákazníky Vaší velikosti máme připraveno řešení na platformě MyRetail – je to lehká cloudová pokladna, která zvládne všechny základní prodejní procesy. Na pozadí aplikace je portál pro správu filiálek, zboží a jednoduchou evidenci skladu.