loader image
Close
  • Řešení pro RETAIL
  • Obory
  • Reference
  • Novinky
  • O nás
    • O společnosti
    • Náš tým
    • Kariéra
    • Certifikace a partneři
  • Kontakt
  • Řešení pro RETAIL
  • Obory
  • Reference
  • Novinky
  • O nás
    • O společnosti
    • Náš tým
    • Kariéra
    • Certifikace a partneři
  • Kontakt
Facebook Linkedin Youtube
  • Čeština
  • English
  • +420 724 000 622
  • info@ngretail.cz
  • Mon - Fri 8:00 - 16:30
Nezařazené

Případová studie – Super zoo

By Markéta Chovancová 

Super zoo - případová studie

Společnost Plaček Pet Products s.r.o., která provozuje několik obchodních značek, chtěla významně
zlepšit komunikaci se zákazníky, mít přesnější údaje o jejich nákupním chování a cíleně je oslovovat.
Plánovala proto vytvořit věrnostní klub pro značku Super zoo, pod kterou je provozován e-shop i síť
kamenných prodejen. Společnost hledala nového dodavatele, který by dokázal doplnit stávající řešení o
modul, díky němuž by veškeré zákaznické informace z prodejny i e-shopu byly na jednom místě.

Řešení

Řešení věrnostního systému bylo postaveno na platformě air&me, která slouží jako centrální úložiště všech dat souvisejících se zákazníkem: zahrnuje centrální databázi všech údajů o zákazníkovi, včetně jeho kompletní nákupní historie v kamenných prodejnách i na e-shopu.
Platforma air&me také zajišťuje centrální správu věrnostního systému i centrální správu věrnostních poukazů. air&me se také stará o ruční i automatizovanou tvorbu slevových poukazů, o generování digitálních věrnostních karet do mobilní peněženky a především poskytuje on-line API pro zpřístupnění všech zmíněných dat dalším systémům společnosti.

Hlavní přínosy řešení řešení:

Stáhnout případovou studii
0 %
NÁRŮST REGISTRACE ZÁKAZNÍKŮ
0 %
ZVÝŠENÍ PRODEJŮ V E-SHOPU
0 %
ZVÝŠENÍ PRODEJŮ V KAMENNÝCH PRODEJNÁCH

Výsledek

Díky platformě air&me jsou veškerá data o účastnících věrnostního programu konsolidována na jednom centrálním místě, takže je možné ihned odměňovat zákazníky i zaměstnance. Výhodou je i registrace zákazníků napříč prodejními kanály, okamžitá tvorba digitálních věrnostních karet a slevových poukazů při registraci a jejich centrální správa. Díky air&me dnes Super zoo nabízí registrovaným členům výhodnější ceny a s využitím specializovaného reportingu pro ně připravuje cílené akční nabídky

„Díky novému věrnostnímu systémujsme zjednodušili proces registrace pro naše zákazníky a zároveňjsmejim umožnili pohodlně získat digitální mobilní kartičky do jejich chytrých telefonů bez nutnosti stahování aplikace. Jako hlavní benefit vnímáme možnost komunikovat a analyzovat chování našich zákazníků nejen z e-commerce ale také z kamenných prodejen. Také nám platformaair&me umožnila více motivovat naše zaměstnance a odměňovat je,“ říká Pavel Kopřiva,marketingový ředitel Plaček Pet Products s.r.o.

Pavel Kopřiva
marketingový ředitel Plaček Pet Products s.r.o.

O NG Retail

Jsme mladá společnost navazující na již 30letou tradici dodávek specializovaných SW řešení pro maloobchod – retail. Díky týmu zkušených seniorních konzultantů má ambici přinášet stávajícím i budoucím klientům řešení, které je ušito na míru jejich byznysu, vnáší do něj přehled, pomáhá ho akcelerovat a dále rozvíjet tak, aby bylo připraveno na změny, které přináší moderní retail. Jejím nejnovějším produktem je pokladna POS NG, která je v současné době nejmodernější na trhu a zvládne obsloužit jak non-foodový segment (móda, hračky, sport, tabák…), tak i prodej v oblasti fast foodu.

Potřebujete také vylepšit váš věrnostní systém?

info@ngretail.cz

+420 724 000 622

Facebook-f Youtube

Případová studie - MANUFAKTURA s.r.o.
Předchozí článek
Certifikace pro platební terminály UCB
Další článek

NG Retail s.r.o.

Sedmdesátá 7055, 760 01 Zlín
info@ngretail.cz
+420 724 000 622

Facebook Linkedin Youtube
NG Retail s.r.o. 2021 | Všechna práva vyhrazena